Antep'in Tarihi Bey Mahallesi'ndeki Ermeni Konakları Ticari İşletmelere Çevriliyor

Antep'te tarihi bir mahalle olan Bey Mahallesi'nde bulunan tescilli Ermeni konaklar, ticari işletmelere dönüştürülmeye başlıyor. Bu dönüşüm, konakların korunması ve kültürel değeri koruma açısından önemli bir konu oluşturuyor. Aynı zamanda, Antep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in Londra'da düzenlenen Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) Yeşil Şehirler Konferansı'nda Gaziantep Modeli ve yeşil dönüşümle ilgili tecrübelerini aktarırken, bu tarihi yapıların korunması konusunda da önemli bir adım atılması bekleniyor.


