Antep'te Tekstil Fabrikasında Çalışan İşçiler Zehirlenme Şüphesiyle Hastanelere Kaldırıldı

Antep şehrinde, bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri sudan rahatsızlanarak hastanelere kaldırıldı. Olay, sabah saatlerinde meydana geldi ve işçilerin genel sağlık durumları iyi olduğu bildirildi. Sağlık hizmetleri tarafından yapılan tetkikler sonucunda, işçilerin içtikleri su zehirlenme şüphesiyle değerlendirildi.


