Sağlık28 Haziran 2026 06:28

Antep'te Tekstil Fabrikasında Çalışan İşçiler Zehirlenme Şüphesiyle Hastanelere Kaldırıldı

Antep'te Tekstil Fabrikasında Çalışan İşçiler Zehirlenme Şüphesiyle Hastanelere Kaldırıldı - Sağlık haberi görseli

Antep şehrinde, bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri sudan rahatsızlanarak hastanelere kaldırıldı. Olay, sabah saatlerinde meydana geldi ve işçilerin genel sağlık durumları iyi olduğu bildirildi. Sağlık hizmetleri tarafından yapılan tetkikler sonucunda, işçilerin içtikleri su zehirlenme şüphesiyle değerlendirildi.

zehirlenmeişçi sağlığıhastane
Paylaş:

Sağlık Kategorisinden Diğer Haberler

Tümünü Gör