Yaşam27 Haziran 2026 06:31

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Alzheimer Merkezi Açılışında Yer Aldı

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Alzheimer Merkezi Açılışında Yer Aldı - Yaşam haberi görseli

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Fatma Şahin ve hayırsever Beyhan Uslu'nun katkılarıyla kurulan Meral-Beyhan Uslu Alzheimer Merkezi, Dr. Halit Yerebakan'ın katılımıyla açılış yaptı. Bu merkez, Alzheimer hastaları ve ailelerinin ihtiyaçlarını karşılamak için özel olarak tasarlanmıştır. \nGaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin bu önemli projesi, Alzheimer hastalığında hizmet sunma alanındaki ilerlemeyi teşvik etmektedir.

GaziantepFatma ŞahinAlzheimer MerkeziBeyhan Uslu
Paylaş:

Yaşam Kategorisinden Diğer Haberler

Tümünü Gör