Gündem27 Haziran 2026 06:25

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, EBRD Yeşil Şehirler Konferansı'nda Gaziantep Modelini Sunuyor

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, EBRD Yeşil Şehirler Konferansı'nda Gaziantep Modelini Sunuyor - Gündem haberi görseli

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Londra'da düzenlenen Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) Yeşil Şehirler Konferansı'nda Gaziantep'in yeşil dönüşüm sürecini ve modelini aktardı. Şahin, konferansda yer alan uluslararası bir katılım içinde, Gaziantep'in sürdürülebilir kalkınma hedefleri ve başarılı projeleri hakkında konuşmuştur. \n\nGaziantep, EBRD tarafından öne çıkan yeşil dönüşüm örneklerinden biridir ve bu konferansda yer alan uluslararası bakanlıklar ve uzmanlar, şehrin başarılarını incelemek için ilgi göstermiştir.

GaziantepFatma ŞahinEBRD Yeşil Şehirler Konferansı
Paylaş:

Gündem Kategorisinden Diğer Haberler

Tümünü Gör