Sağlık•24 Haziran 2026 06:20
Gaziantep Şehir Hastanesi Sigara Bırakma Polikliniği Hamit Bey'i Tebrik Ediyor

Gaziantep Şehir Hastanesi, sigarayı 45 yıl sonra bırakmayı başaran Hamit Bey'i sigara bırakma polikliniklerinden birinde tebrik etti. Sigara bağımlılığına son veren Hamit Bey'in başarısı, hastanede sigara bırakma çabalarının etkili olduğunu gösteriyor. Aynı zamanda Gaziantep Şehir Hastanesi uluslararası sağlık turizmi alanında hizmet vermeye başlamıştır.
sigara bırakmasağlık turizmiGaziantep

