Sağlık26 Haziran 2026 06:20

Gaziantep Şehir Hastanesi'nde Sigara Bırakma Kampanyası Başladı

Gaziantep Şehir Hastanesi'nde Sigara Bırakma Kampanyası Başladı - Sağlık haberi görseli

Gaziantep Şehir Hastanesi, sigara bağımlılıklarını azaltmak için yeni bir sigara bırakma kampanyası başlattı. Bu kampanya kapsamında, hastanenin sigara bırakma polikliniği ile çalışan sağlık personeli, sigara bağımlısı olan vatandaşları desteklemeye ve onların sigara kullanmayı bırakmalarına yardımcı olmak için çeşitli etkinlikler düzenleyecektir. \n Kampanyaya 45 yıldır sigarayı içen bir vatandaşın sigarayı bıraktığına dair ilk başarı öyküsü de duyuruldu. Vatandaş, torunlarının sevgisi sayesinde sigara bağımlılığını aşmayı başardı ve bu örnek diğerlerinin takip etmesini teşvik ediyor.

sigara bırakmasağlık kampanyasıGaziantep Şehir Hastanesi
Paylaş:

Sağlık Kategorisinden Diğer Haberler

Tümünü Gör